dimarts, 16 d’octubre del 2018

Puc arribar a veure com soc realment?

 
Puc arribar a veure com soc realment?
Quan em miro al mirall, realment soc així? Si m'aturo a reflexionar sobre la imatge que percep, m'adono que soc com crec que em veig i no com soc realment perquè al igual que totes les persones, interpreto la realitat de forma particular,i per tant, a mi mateixa també. Ningú veu el mateix.
I així doncs, quins aspectes condicionen la manera de veure'm ?
La meva autoestima podria fer que no m'acceptés o que m'infravaloràs i també que em cregués més del que soc.
El meu estat d'ànim fa que un dia m'agradi més o menys el meu reflex...
Durant la meva vida experimentaré diverses etapes vitals:tenc i tendré inseguretats molt diverses.
La societat en què visc,la meva cultura,l'educació que rep, la meva família,les experiències ja viscudes...m'han anat convertint en la persona que soc: la meva manera de pensar, els meus valors, gustos, perjudicis...
Penso que això condiciona la idea que tenc o que puc arribar a tenir de com soc o com em veig.

PSEDUDÒNIM: Saudade