dissabte, 21 d’octubre del 2017

Qué hi ha després de la vida?

El meu pensament sobre el després de la vida ha anat canviant durant diferents etapes de la meva vida, però tenen una mica de relació entre elles. De petit pensava que a l'hora de morir la teva ànima sortia del teu cos i s'aniria al cel amb Déu i allà podria fer el que volgués. Després un pic més grandet, pensava en el famós túnel blanc que era el procés de separació del teu cos i la teva ànima, i un pic afora, podries viatjar per el món com si fossis un fantasma. Vaig xerrar amb un conegut meu que va tenir un accident i es va morir o va entrar en coma, però després el tornaren a la vida i hem contà que va veure com si fós el túnel blanc, però esteia súper relaxat i en pau, que és el que crec jo ara. Peró també pens que aquest famós túnel podria ser l'hora del part de la teva nova mare. 

PSEUDÒNIM: L'ilustre pensador