diumenge, 27 d’octubre del 2019

Què és la música?



La música és allò que mou tot el que ens envolta, qualsevol moment incomplet es completa amb una bella melodia. La música es capaç de fer esclatar els sentiments de les dones i homes que saben apreciar el seu valor incalculable. 

Al final no deixen de ser ondes sonores que arriben a les nostres orelles, però precisament que aquest fet tan simple tengui tanta importància, és el que fa que em meravelli d'una manera tan forta, fins el punt d'enamorarme d'aquesta.

Per jo la música és una persona estimada més, que em fa riure a moments alegres, em consola a èpoques difícils i, sobretot, em fa aprendre i adquirir valors que enriqueixen la meva ànima. Ella vui dins nosaltres és i l'única que no ens fallarà ni s'anirà mai.

MARC SÁNCHEZ AGUILÓ/ 
Marquet