dilluns, 15 d’octubre del 2018

Existeix relament l'ànima?


L'ànima jo crec que no existeix, crec que és una invenció d'alguna cultura passada per donar un poc més de sentit a la vida. L'anima, l'entenc com un ésser interior que ens caracteritza com persones i ens representa. Però jo crec que és un poc absurd, el que em ve al cap al pensar és que quan el varen inventar volien explicar la nostra forma de ser però en realitat des de la meva visió la nostra forma no és predeterminada i la formam segons la nostra forma de pensar i d'actuar, a part si l'anima existís, el veig com una manera d'opressió, ja que teòricament em de ser fidel al nostre esperit/ ànima. Sincerament moltes coses com en aquest cas les posen d'una manera molt més bella i mística quan la vida en general és molt més simple.  

 rah