divendres, 23 d’octubre del 2015

És tot atzar?


És tot atzar? 
Més d'una vegada m'he preguntat Si l'atzar existeix o solament són coincidències?

L'atzar és una cosa que t'a passat i que mai l'haguessis pogut anticipar o predir.
Però com posa en el titulo: És tot atzar? jo principalment crec que no, crec que de vegades tenim atzar però no crec que tot sigui atzar. 
Jo he agafat aquesta foto perquè el primer que em va venir al capdavant quan vaig veure aquesta pregunta va ser uns daus en l'aire i que queien sobre una taula ja que quan tires els daus no saps que et va a tocar. Però fer una foto dels daus era molt comú i no m'agrado. He fet aquesta foto perquè una vegada em passo que un dia tènia molta gana i no tènia diners. Jo caminant cap a la meva casa em vaig trobar una moneda de 2 euros amb la qual em compri menjar, i quan ho penso em es dir: Si és atzar o solament una casualitat i que vaig estar al moment exacte?
Per la qual cosa jo em es dic que en aquest moment va ser atzar però no tot el que ens passa és atzar.
Kai